مدیریت یک اداره کوچک تنها با امکانات گوگل

مدیریت یک اداره کوچک تنها با امکانات گوگل

شرکت گوگل با اکانت جیمیل خود تنها یک سیستم پست الکترونیک در اختیاز کاربران قرار نمی دهد. بلکه ابزارهای ذیل نیز با همان اکانت در اختیار کاربران می باشند:

  • تقویم سازمانی: برای ثبت وقایع و ملاقات ها و جلسات یک سازمان در Google Calendar
  • ذخیره و اشتراک فایل ها: با کمک Google Doc که به راحتی تحت وب در اختیار همه می باشد.
  • وظایف: با ابزار Google Task که نوعی مدیریت پروژه ها نیز می باشد
  • وب سایت: با کمک Google Site که می تواند وب سایت سازمان را تامین نماید.

و ده ها اپلیکیشن دیگر که استفاده از آنها در برنامه ریزی و نظم سازمانی اهمیت بالایی دارند.