ده ها اپلیکیشن برای اداره یک محیط اداری توسط گوگل طراحی شده است

مدیریت یک اداره کوچک تنها با امکانات گوگل

برای اداره یک محیط کوچک اداری با حدود ۱۰ نفر پرسنل یکی از ابزارهای قدرتمند و مناسب، استفاده از مجموعه نرم افزارهای تحت وبی است که شرکت گوگل در اختیار ما قرار می دهد. بدون شک اداره یک سازمان کوچک نیازمند مستندسازی و برنامه ریزی دقیقی است که بدون مکتوب نمودن آنها و اشتراک اطلاعات امکان باقی ماندن آن در سالهای بعدی تقریبا محال است.

شرکت گوگل با اکانت جیمیل خود تنها یک سیستم پست الکترونیک در اختیاز کاربران قرار نمی دهد. بلکه ابزارهای ذیل نیز با همان اکانت در اختیار کاربران می باشند:

  1. تقویم سازمانی: برای ثبت وقایع و ملاقات ها و جلسات یک سازمان در Google Calendar
  2. ذخیره و اشتراک فایل ها: با کمک Google Doc که به راحتی تحت وب در اختیار همه می باشد.
  3. وظایف: با ابزار Google Task که نوعی مدیریت پروژه ها نیز می باشد
  4. وب سایت: با کمک Google Site که می تواند وب سایت سازمان را تامین نماید.

و ده ها اپلیکیشن دیگر که استفاده از آنها در برنامه ریزی و نظم سازمانی اهمیت بالایی دارند.

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*